Ladataan

Tiesitkö tätä meistä?

Arkeamme määrittävät eniten

Asiakas

Asiakas on meille tärkein. Haluamme, että meistä jokainen yllättää päivittäin asiakkaiden odotukset hymyilemällä vähän enemmän, kuuntelemalla hieman tarkemmin, tunnistamalla tarpeet vähän paremmin ja tarjoamalla asiakkaille sitä, mitä he oikeasti tarvitsevat, ei välttämättä sitä, mitä he osaavat pyytää. Asiakkaillamme on oikeus odottaa, että meistä jokainen välittää vähän enemmän.

BAUHAUS-konsepti

Yhtenäinen, jatkuvasti kehittyvä toimivaksi todettu konseptimme on kivijalkamme ja suorastaan nerokas keksintö. Sen vuoksi voimme tarjota edulliset hinnat ja erittäin monipuolisen valikoiman asiakkaillemme. Arvostamme sitä, että myös tavarantoimittajillamme on ollut mahdollisuus kasvaa ja menestyä kanssamme. Sinulle työntekijänä valmis konsepti tarjoaa selkeän työnkuvan ja valmiit toimiviksi todetut prosessit ja tekemisen mallit. Pääset suoraan asian ytimeen, eli asiakkaidemme tarpeiden tunnistamiseen ja täyttämiseen. Meillä asiakas on keskiössä sekä tavaratalohenkilökunnan että Suomen pääkonttorinkin henkilökunnan jokapäiväisessä työssä.

Kasvuhakuisuus

Pidämme tärkeänä sitä, että sekä yritys että sen ihmiset kasvavat ja kehittyvät. Liiketoiminnan kannalta tämä tarkoittaa myynnin kasvua, ketjun laajenemista ja asiakkaiden muuttuviin odotuksiin vastaamista yhä paremmin ja uusin tavoin. Tästä esimerkkinä vuoden 2015 alussa lanseeraamamme verkkokauppa. Työntekijän kannalta kasvuhakuisuus tarkoittaa innostusta kehittää omaa osaamistaan ja taitojaan esimerkiksi ottamalla vastaan pieniä tai suuria uusia haasteita. Kaikkien ei toki tarvitse suunnata esimiesuralle, eikä se ole kaikille mahdollistakaan. Osaamistaan voi meillä kehittää myös työkierron, projektivastuiden ja esimerkiksi koulutusten kautta. Kasvuhakuisille, eteenpäin pyrkiville hyville tyypeille on tapana löytyä yhä uusia ja uusia mahdollisuuksia. Tutustu Viivin, Niinan ja Teemun kokemuksiin urasta BAUHAUSissa.