6508+ Tyytyväistä asiakasta!

8461 arvostelua

Arvostelut

(4611)

(1897)

(398)

(220)

(457)

Heimo K. Vahvistettu asiakas

17.07.2019

Hyvät sivut

Laaja tuotevalikoima

Timo L.

16.07.2019

Tiedustelu

Kysyin apua, koska moottorisahani (Hurricane)ei toiminut ja epäilin, että minulla on väärä sytystulppa. Sain tiedusteluuni vastauksen ja nyt tiedän mitä hakea.

Toni J.

16.07.2019

Homma toimi.

Reaaliaikainen varastosaldon näkyvyys on hyvä. Tuotteen voi noutaa heti tilauksen tehtyä.

A. K.

16.07.2019

Todella ystävällistä palvelua!

Todella ystävällistä palvelua!

Hannu N.

16.07.2019

Nopea toimitus

Tilauksen toimitus oli todella nopea. Tavara oli muuten kunnossa, yksi hyllyjen jaloista oli hiukan, ilmeisesti valmistusvaiheessa hiukan painunut lommolle. Ei kuitenkaan niin pahasti, että kokoaminen olisi ollut mahdotonta. Kyseinen hylly keikkasi hieman tyhjänä, mutta lastattuna ei virhettä huomaa.

BAUHAUS verkkokauppa

16.07.2019

Hei! Kiitos palautteestasi. Mukavaa kuulla, että olit tyytyväinen tuotteeseen. Viallisesta osasta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai lähimpään tavarataloosi. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Jarno L.

16.07.2019

Kiuas

Tiedustelin kiukaan hintaa ja sain sen

jari.nieminen

16.07.2019

Ei ihan putkeen mene

Shatissa vielä sain vastauksia kysymyksiini, mutta kun Turun myymälään meiliä laitoin ja tiedustelin tuotetta, siihen ei ole koskaan vastattu tähän päivään mennessä.

BAUHAUS verkkokauppa

16.07.2019

Hei! Ikävää kuulla, että Turun tavaratalomme ei ole ollut vielä yhteydessä sinuun. Laitoin heille viestiä asiasta ja toivottavasti ottavat pian yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Jyrki P.

16.07.2019

Vajaa toimitus

En saanut uuteen saunaan koko "pakettia" vaan jouduin turvautumaan toisen verkkokaupan palveluun. Kyseiset tuotteet on jo minulla, mutta teisän lähetys on vielä matkalla!

BAUHAUS verkkokauppa

16.07.2019

Hei! Kiitos palautteestasi. Todella harmillista kuulla, ettei valikoimamme ole vastannut tarpeisiisi ja toimitus on edelleen matkalla. Palautteesi on meille arvokas, sillä meille on tärkeää pyrkiä kehittämään valikoimaamme asiakkaidemme tarpeiden pohjalta. Mikäli sinulle tulee kysyttävää tilauksesi toimituksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Ystävällisin terveisin, Heidi / Asiakaspalvelu

Ulrika m. Vahvistettu asiakas

15.07.2019

Nopea toi.itus

Nopea toi.itus

Ilkka Y.

15.07.2019

Hyvä

Hyvä

Juulia

15.07.2019

Nopeaa ja ystävällistä

Soitin asiakaspalveluun tiedustellakseni lisää tuotteista, palvelu oli nopeaa ja ystävällistä

Kari P.

15.07.2019

Ulko-ovi

Nopea asiallinen vastaus ulko-ovi mallien kokojen kyselyyn.

Niko L.

15.07.2019

Nopea ja helppo toimitus

Tilasin Akkuruohonleikkurin powertechin 60V ja sain tuotteen verkkokaupan kautta nopeasti ja helposti lähimpään myymälään

Matti A.

15.07.2019

Nopeat ja asialliset vastaukset

Nopeat ja asialliset vastaukset

Heikki K.

15.07.2019

Ostokset menivät kaikin puolin niin

Ostokset menivät kaikin puolin niin kuin olin tilannutkin, sain Uulan venelakkaa 1 litran purkin.

Antti V.

15.07.2019

Koodit

Jou, saan tuotteet kuljetuksella vasta kuun lopussa mutta noiden koodien kanssa tuli ongelma: en saanut laitettua alekoodia yhdessä henkkoht koodin kera. Ts vain yksi koodi mahdollista kerralla. Kokonaisarvio saadaan vasta kun tilaukset ovat saapuneet....

BAUHAUS verkkokauppa

16.07.2019

Hei! Tilauksella on tosiaan mahdollista käyttää vain yhtä kampanjakoodia eivätkä kampanjakoodit ole yhdistettävissä. Hyvä juttu, että sait kuitenkin koodin tilauksellasi käytettyä! Toivottavasti tilaamasi tuotteet osoittautuvat kaikin puolin mieleisiksi. Ystävällisin terveisin, Elisa / Asiakaspalvelu

Antti V.

15.07.2019

Hidas epäselvä

Hidas epäselvä

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Kiitos palautteestasi. Ikävää kuulla, että et ollut tyytyväinen verkkokauppaamme. Halutessasi voit tarkentaa asiakaspalveluumme, että mikä verkkokaupassamme on ollut epäselvää ja hidasta. Mielellämme kehitämme toimintaamme selkeämmäksi. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Kaisa P.

15.07.2019

Sekavaa neuvontaa

Bauhausin henkilökunta ei ole ihan kaikilta osin selvillä siitä, millaisia malhdollisuuksia asiakkaalla on saada hyllystä loppuneita tuotteita tilaamalla ("valikoimaa vaihdetaan, tuotetta ei enää tilata valikoimiin", "loppu varastosta, kysykää Vantaalta päämyymälästä" jne). Soittelen ja selvittelin asiaa niin verkkokaupan puolelta kuin Tampereen myymälästäkin ja minulle sanottiin aina erilaisia tietoja asiasta. Jouduinkin käymään myymälässä useamman kerran, jotta sain myyjän tekemään tilauksen ja lopulta minulle kerrottiin, että myös verkkokauppakin olisi tehnyt tämän tilauksen (tätä tietoa en saanut verkkokaupasta). Hohhoijaa, nyt tietysti vielä pyytävät toimitusmaksua tästä tilausprosessista...

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Kiitos paljon palautteestasi. Kaikki palaute on meille ensiarvoisen tärkeää palvelumme kehittämiseksi. Verkkokaupassamme on vielä toistaiseksi pienempi valikoima kuin tavarataloissamme. Emme myöskään pysty tilaamaan verkkokauppaan valikoimamme ulkopuolelta tuotteita yhtä helposti kuin tavaratalot. Välitän palautteesi myös Tampereen tavarataloomme. Mukavaa kuulla, että lopulta sait kuitenkin tilattua haluamasi tuotteet! Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Markku S.

15.07.2019

Tavara kolhittu selvittely heikkoa

Tavara kolhittu selvittely heikkoa

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Ikävä kuulla, ettette olleet tyytyväisiä asianne käsittelyyn. Selvitimme tapahtunutta niin nopeasti kuin antamillanne tiedoilla oli mahdollista. Mikäli teillä on vielä kysyttävää asiasta, voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@bauhaus.fi Ystävällisin terveisin, Minna / Asiakaspalvelu

Kristian L.

15.07.2019

Asiakaspalvelu ongelmanselvityksessä heikkoa

Asiakaspalvelu voisi paremmin panostaa asiakkaan ongelmanselvitykseen.

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Ikävä kuulla, että mielestäsi asiakaspalvelu on ollut heikkoa. Toivottavasti asia on nyt kuitenkin saatu ratkaistua. Ystävällisin terveisin, Micke / Asiakaspalvelu

Saga L. Vahvistettu asiakas

14.07.2019

Tuotteista riittävästi tietoa ja kuvia

Kaikista tuotteista on runsaasti tietoa ja kuvia, mikä helpottaa ostopäätösten tekoa, vaikkei kävisi liikkeessä paikan päällä.

BAUHAUS verkkokauppa

16.07.2019

Hei! Kiitos kauniista palautteesta. Ihanaa kuulla, että olemme onnistuneet verkkosivujemme sisällön tuottamisessa. Ystävällisin terveisin, Minna / Asiakaspalvelu

Susanna R.

14.07.2019

Ostaminen ja tavaran toimitus

Tuote oli tosi helppo ja kätevä ostaa verkkokaupasta. Toimitus ei lähtenyt liikkeelle ilmeisesti odotetulla aikataululla mutta loppujen lopuksi päätyi perille kohtuullisen ajan kuluesss. Postin seurantakoodi ei ollut ihan ”ajan tasalla”, koodi näytti että toimitus tulee kolmen päivän päästä kun toimitus oli jo meillä. Mutta yleisesti ottaen homma toimi hyvin👍

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Pahoittelut, että tilauksesi toimitus viivästyi hieman. Mukava kuitenkin kuulla, että olit muutoin tyytyväinen tilaukseen ja asiointiisi verkkokaupassa: Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos voimme olla vielä jotenkin muuten avuksi! Ystävällisin terveisin, Minna / Asiakaspalvelu

Esko K.

14.07.2019

Ei paremmin voisi olla

Olenkin jo aikaisemmin antanut kiitokset. Viimeistään nyt on vuorossa yrityksen vastuuhenkilöt myös he ovat sisäistäneet asiakaspalvelun idean " palvelua kyllä mutta passaamista ei "...hienoa 🤗

Saila P.

14.07.2019

Virhetilauksen peruutus onnistui hienosti

Tein itse mokan tilatessani verkkokaupasta, ja tilauksen peruutus ja maksun palautus hoidettiin todella hyvin ja nopeasti. Ja uusi tilaukseni saapui kotiovelle parissa päivässä. Olen todella tyytyväinen Bauhausin verkkokauppaan.

Mervi E.

14.07.2019

Todella hyvää ja nopeaa palvelua

Olen saanut todella hyvää ja nopeaa asiakaspelvelua niin myymälässä(Oulu), puhelimitse ja chat-palvelussa. Puhelimeen on aina vastattu nopeasti. Asiakas pidetään myös hyvin ajantasalla tilauksestaan sähköpostitse.

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Mukava kuulla, että olemme voineet olla sinulle avuksi. Välitän kiitoksesi myös Oulun tavarataloon! Ystävällisin terveisin, Miia / Asiakaspalvelu

Reijo P.

14.07.2019

huonoa palvelua

hidas toimitus eikä tiedoteta paketin kulusta paketti ollut kohta viikon matkalla eikä tietoa koska on perillä

BAUHAUS verkkokauppa

14.07.2019

Hei! Pahoittelut, että tilauksesi toimituksessa on viivettä. Olemme yhteydessä kuljetusyhtiöön ja palaamme sinulle sähköpostitse. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Jussi G.

14.07.2019

Asenne kohdallaan

7 min ennen kaupan sulkeutumista maalipuolen neitokainen ei suostunut sävyttämään enää maalia, sillä olisi kuulemma mennyt pari minuuttia ylitöiksi. Ihan hyvä palveluasenne ja työmoraali. Viime kerralla yksi myyjistä ei voinut näyttää mistä tietty tapettimalli löytyy, koska vuoro oli juuri loppumassa. Olen sanaton.

BAUHAUS verkkokauppa

15.07.2019

Hei! Ikävä kuulla tapahtuneesta. Pystyisitkö tarkentamaan missä tavaratalossa olet vieraillut? Välitän palautteesi eteenpäin ko. tavaratalon johdolle. Ystävällisin terveisin, Micke / Asiakaspalvelu

anna s.

13.07.2019

Hyvä toimiva selvät ohjeet kiitos

Hyvä toimiva selvät ohjeet kiitos

Tapio A.

13.07.2019

Kohtelias ja toimiva palvelu.

Kohtelias ja toimiva palvelu.

Esa P.

13.07.2019

Kaikki ok

Selkeä ja nopea, kiitos!

Juhan P.

13.07.2019

Hyvää

Hyvää

Toni A. Vahvistettu asiakas

12.07.2019

Nopea toimitud

5/5

Kaisa P. Vahvistettu asiakas

12.07.2019

Oivaa

Googlaten löysin kiukaan arinan, seuraavana päivänä nopsasti hain tiskiltä ja illalla saunottiin.

Jouko K. Vahvistettu asiakas

12.07.2019

a

a

Taru I.

12.07.2019

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Täydellistä. Ei ole tullut vastaan näin hyvää palvelua muissa verkkokaupoissa.

Annukka P.

12.07.2019

Palautus

Nopeaa ja moitteetonta. Kiitos.

Jarkko H.

12.07.2019

Asiakaspalvelu oli asianmukaista. Saimme teiltä

Asiakaspalvelu oli asianmukaista. Saimme teiltä ilmaisen toimituksen kampanjakoodin, mikä ei toiminut. Olimme asiakaspalvelun kanssa yhteydessä chat-palvelun kautta ja puhelimitse. Ensimmäisen kampanjakoodin toimimattomuuden jälkeen odotimme reilun tunnin ajan uuden koodin saamista. Asiakaspalvelijanne molemmissa tapauksissa oli puhelinyhteydessä meidän kanssamme. Noin kahden tunnin päästä alkuperäisen lähetetyn kampanjakoodin jälkeen saimme vihdoinkin toisen muokatun kampanjakoodin toimimaan ja saimme tilauksen tehtyä. Tilausta emme saaneet täysin suoritettua, koska osa verkkokaupassa näkyvistä tuotteista ei ollutkaan tilattavissa verkkokaupassa vaan meidän tulee vielä käydä liikkeessä ostamassa määrätyt tuotteet (näiden tuotteiden osuus n. 25% kokonaishinnasta)

BAUHAUS verkkokauppa

13.07.2019

Hei! Kiitos paljon palautteestasi. Mukavaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen asiakaspalveluumme. Ikävää kuulla, että tilauksen tekemissä ja kampanjakoodin käytössä on ollut ongelmia. Toivottavasti saatte noudettua haluamanne tuotteet tavaratalosta. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Kimmo A.

12.07.2019

Hidasta...

Tilauksesta toimitukseen 11 päivää, tämä on nykyaikana liikaa...minä vaihtaisin kuljetusliikettä.

BAUHAUS verkkokauppa

12.07.2019

Hei! Kiitos sinulle palautteestasi. Katselin järjestelmästämme tilausta tiedoillasi ja näyttäisi siltä, että tilauksesi toimitettiin sinulle 7:ssä arkipäivässä. Pahoittelen vielä, että tilauksesi toimitus hieman myöhästyi. Toivottavasti kaikki tilaamasi tuotteet ovat kuitenkin mieluisia ja näemme sinut asiakkaanamme myös tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Pia / Asiakaspalvelu

Liisa H. Vahvistettu asiakas

11.07.2019

Kattolamppu

Helppo tilata ja nopea toimitus

Tarja G. Vahvistettu asiakas

11.07.2019

Helppous

Helppo tilata ja maksaa. Kotiinkuljetus vaivattomasti mökille. Kiitos

Martti J. Vahvistettu asiakas

11.07.2019

Hyvä

Hyvä

Svante K.

11.07.2019

Verkkopankki

...jäi kyllä tosiaan harmittamaan ettei teillä ole sopimus Aktia-pankin kanssa - meitä on aika paljon Aktialaisia...muutoin palvelu ihan OK.

BAUHAUS verkkokauppa

12.07.2019

Hei! Verkkokaupassamme käytössä ovat kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, myös Aktian. Resurs Bankin luotottamissa yksitysasiakkaan luottovaihtoehdoissa tunnistautuminen Aktian verkkopankkitunnuksilla ei kuitenkaan ikävä kyllä toistaiseksi ole mahdollista. Toivottavasti voimme tulevaisuudessa tarjota tämänkin mahdollisuuden tunnistautumiseen. Ystävällisin terveisin, Milla / Asiakaspalvelu

seppala

11.07.2019

Virhe hyvitettiin nopeasti

Hyvää asiakaspalvelua, kun sain aluksi väärää informaatiota ja myöhemmin asia hyvitettiin minulle. Kiitos

Johanna A.

11.07.2019

En ole saanut vastausta kysymykseeni

En ole saanut vastausta kysymykseeni

BAUHAUS verkkokauppa

11.07.2019

Hei! Olimme sinulle viime viikolla vastanneet kyselyysi sähköpostitse. Lähetämme toki sinulle vielä uudelleen viestiä, mikäli aiempi viestimme ei ole jostain syystä saapunut perille. Pahoittelemme, jos asiasta on aiheutunut sinulle harmia. Ystävällisin terveisin, Noora / Asiakaspalvelu

Sauli V.

10.07.2019

Nopeaa palvelua

Tilaus kotoa, maksu netissä ja nouto myymälästä. Helppoa!

Eija K.

10.07.2019

Pikainen vastaus

Sain heti vastauksen kysymykseeni

Juha N.

10.07.2019

Sirkkeli järjestyi

Etsimäsi sirkkeli löytyi Turusta ja tilattiiin Vantaan myymälään ihan hyväksyttävää ajassa. Ainoa tökkiminen oli se että siitä piti maksaa extras kuljetuksesta. Luulisi tämän kokoluokan ketjuissa tavaran liikkuvan ilman asiakkaalta perittyä lisämaksua!

BAUHAUS verkkokauppa

12.07.2019

Hei! Harmillisesti tavaratalojemme välillä ei ole ainakaan vielä toistaiseksi säännöllistä liikennettä, joten tämän vuoksi mahdollisissa sisäisissä siirroissa jää toimituskulut asiakkaan maksettavaksi. Hienoa, että tuote saatiin sinulle siirrettyä toisesta tavaratalosta ja toivottavasti tuote onkin sinulle mieluinen. Ystävällisin terveisin, Miia / Asiakaspalvelu

heikki p.

10.07.2019

Tiedustelu

Ok.

Info T.

10.07.2019

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Verkkokaupan asiakaspalvelu toimi hyvin ja sattuneeseen epäkohtaan puututtiin nopeasti, joka johtui kuljetusfirman toiminnasta. Sähköpostiin vastattiin ja soitettiin vielä myös ja varmistettiin, että asiat on kunnossa.

Paul R.

10.07.2019

Toimitussekoilua

Tilasin puutarhasohvan, jonka toimitus oli varsinaista sekoilua. Tekstiviestillä pyydetään ottamaan yhteyttä, mutta puhelu menee aina vastaajaan, asiakaspalvelussa sanotaan, että tulee kai huomenna, mitään ei kuulu. Taas soitetaan asiakaspalveluun, tuleekin mahdollisesti seuraavana päivänä. Tavara vihdoinkin tulee. Sitten tulee asiakaspalvelusta puhelu, että "tämä teidän sohva...?" Kun kerron, että sohva on jo toimitettu, niin asiakaspalvelussa ollaan ihmeissään. Ainakin ensimmäisellä kerralla kun asiakaspalveluun oltiin yhteydessä, niin langan toisessa päässä taisi olla kesäapulainen, joka oli aika epävarma. Sohva sinänsä on ihan hyvä.

BAUHAUS verkkokauppa

11.07.2019

Hei! Ikävää kuulla, että tilauksesi toimituksessa oli ongelmia ja tietokatkoksia. Mukavaa, että sait kuitenkin lopulta sohvan ja olet siihen tyytyväinen. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Annukka R. Vahvistettu asiakas

09.07.2019

Toimii

Verkkokaupasta ostaminen toimi hienosti, laskulla maksukin onnistui ja tuotteet tulivat nopeasti toimitettuina kotiin.

Pekka S. Vahvistettu asiakas

09.07.2019

Hidas ja epäluotettava

Tilasin Misa sähkökiukaan.Parin päivän päästä PostNordilta soittivat että kuljetus tulee vasta 10 päivän kuluttua ,oletteko kotona? Kysyin että mihin aikaan ja kertoi että heillä on 2 toimitusvuoroa päivässä, aamupäivä klo 8-12 välillä tai sitten iltapäivä .Sovittiin aamupäivä. No, H- hetkeä edeltävänä päivänä Bauhaus ilmoitti että huomenna toimitus.Kaikki näytti hyvältä.Vaimo järjesti työpäivän niin että pystyy olemaan aamun kotona. Mutta kuorma ei tullut aamupäivällä.Eikä kyllä iltapäivänäkään...Turhaa odottelua ja työaikojen fiksailua.Tuli sitten seuraavana päivänä kun kukaan ei ollut kotona. Eli hidas ja epäluotettava toimitus,huono maku jäi,tuskin käytän Bauhausin verkkokauppaa uudestaan.

BAUHAUS verkkokauppa

10.07.2019

Hei! Todella ikävä kuulla, että toimitus ei ole saapunut perille sovitusti, mikä on varmasti aiheuttanut ylimääräistä harmia ja vaivaa. Selvitämme tapahtunutta kuljetusliikkeen kanssa tarkemmin, jotta voimme ehkäistä vastaavia ongelmia ja kehittää palveluamme myös toimitusten osalta. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun vielä erikseen yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Milla / Asiakaspalvelu

arto m.

09.07.2019

Mcculloch takuu korjaus

Henkilökunta ne toimi ammattimaisesti vaikka huoltoaika venyi kohtuuttoman pitkäksi ja järjestivät hyvityksenkin sitä erikseen pyytämättä kiitokset heille ja hyvää kesää

jukka p.

09.07.2019

Nopea vastaus

Asiakaspalvelu vastasi nopeasti kysymykseeni, hieno kokemus!

Anne K.

09.07.2019

Loistavaa palvelua

Sain erittäin nopeasti tarvitsemani tiedon, oli hyvin selvitetty kysymäni asia.

Mia K.

09.07.2019

Nopeaa ja ystävällistä

Asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä. Olin saanut vahingossa väärän tuotteen, ja oikea lähetettiin minulle jo samana päivänä! Ihana asiakaspalvelija toivotti hyvät loppuviikot ja oli muutenkin erittäin ystävällinen :)

Heini A.

09.07.2019

Asiakaspalvelija

Oli todella kohtelias asiakaspalvelija ja hoiti hienosti asiansa

Arto P.

09.07.2019

Verkkokauppatilaus

Lautojen tilauksessa vähän epäselvyyttä mitoissa,mutta paikanpäällä asia selvisi todella hienosti.eli oli haku tavaratalosta ,jonka ostokset tein verkkokaupassa.Hyvää asiakaspalvelua.

Veli H.

09.07.2019

Toimitus

Nopea toimitus

Jukka J.

09.07.2019

Etsimäni tavara oli loppu

En saanut tehtyä hankintoja kun tavara oli loppu

BAUHAUS verkkokauppa

10.07.2019

Hei! Ikävä kuulla, että sinulle mieluisa tuote on ollut ilmeisesti tilapäisesti loppu. Halutessasi voisit tarkentaa mistä tuotteesta on kyse niin selvitämme mielellämme tuotteen tulevaa saatavuutta sinulle. Ystävällisin terveisin, Miia / Asiakaspalvelu

1
2
3
4
5

6508+ Tyytyväistä asiakasta!

8461 arvostelua