Ilmainen toimitus yli 350 €:n verkkokauppaostoksille!*
*Koskee vain verkkokaupan varastotuotteita. Kampanjakoodi: ETU350. Lue tarkemmat ehdot tästä.

5933+ Tyytyväistä asiakasta!

7509 arvostelua

Arvostelut

(4215)

(1718)

(343)

(184)

(372)

Juha-Pekka S.

19.05.2019

Todella hyvää ja nopeaa palvelua syrjäseudulle, Aina asioidessa Bauhausin kanssa ollut mutkatonta ja jokin ratkaisu esim. toimituksiin löytynyt. Kiitos paljon, remontti pysynyt aikataulussa ja teillä mukavaa ja asiantuntevaa henkilöstöä.

Eipä tarvitse tuohon otsikkoon lisätä mitään

Sixten B.

19.05.2019

ei toimi

Olin ostamassa hyvin yksinkertaista asiaa mutta en päässyt eteenpäin

BAUHAUS verkkokauppa

19.05.2019

Hei! Ikävää kuulla, että tilauksesi tekemisessä on ollut ongelmia. Voit laittaa viestiä asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme. verkkokauppa@bauhaus.fi Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Petri M. Vahvistettu asiakas

18.05.2019

Toimitus pääkaupunkiseudun ulkopuolelle

Tilasin Luumäelle kiukaan ja takan hormeineen. Toimitus tuli "keskelle"metsää hiekkatien päähän mökin pihalle sovittuna aikana ja ehjänä.

Veijo K. Vahvistettu asiakas

18.05.2019

Käytön helppous

Toimi hyvin

Jokelasiru

18.05.2019

Tuotteen palautud

Ostimme vääränlaisen vesipumpun. Palautus sujui hyvin ja uusi automaattivesipumppu myyjän avustuksella lähti matkaan.

rajaportti t.

18.05.2019

Ok

Ei valittamista palvelussa

Leena

18.05.2019

Tuote ja toimitus

Tuote oli juuri sellainen kuin pitikin ja toimitus kotiin oli nopea.

Matti J.

18.05.2019

Nopea palvelu ja ystävälliset vastaukset.

Nopea palvelu ja ystävälliset vastaukset.

Tina s.

18.05.2019

Kirpparipöydän levy

Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta Tammiston myymälässä lauantaina 19.5. Kirpparipöydän levy lähti halvalla. Kiitos.

BAUHAUS verkkokauppa

19.05.2019

Hei! Mukavaa kuulla, että sait mieluista palvelua Tammiston tavaratalossamme. Välitin palautteesi myös sinne. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Hannu K.

18.05.2019

Hyvää palvelua

Kysymyksiin saatiin nopeasti vastaukset ja yhteydenpito oli ystävällistä.

Pauge

18.05.2019

Nopea vastaus kysymykseeni

Nopea vastaus kysymykseeni

Jorma H.

18.05.2019

Kaikki toimi kuten sovittu.

Kaikki toimi kuten sovittu.

Jaakko H.

18.05.2019

Toimituksissa vara parantaa

Yli 350 euron tilaus sisälsi 2 tuotetta. Toimitus jakautui turhaan 2 eri kuljetusliikkeelle ja eri ajankohdalle. Rakennusteline olisi voinut hyvin tulla vasta multalavan kanssa samalla kuljetuksella.

BAUHAUS verkkokauppa

19.05.2019

Hei Jaakko! Lähetyksesi käsittelyssä on tapahtunut inhimillinen virhe josta johtuen tuotteet saapuivat kahdessa erässä. Toivottavasti tästä ei aiheutunut sinulle kohtuutonta harmia. Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

Ville M.

18.05.2019

Toimi

Kaikki toimi. Sivusto on tosin ollut välillä hitaanpuoleinen, latausajat muihin kauppoihin verrattuna pidemmät.

Matti F.

18.05.2019

Heikko

Kankea kauppa.

BAUHAUS verkkokauppa

18.05.2019

Hei Matti! Ikävä kuulla ettet ole tyytyväinen verkkokauppamme toimintaan. Kuulemme mielellämme palautetta siitä, miten voisimme parantaa palveluamme. Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

Jussi V. Vahvistettu asiakas

17.05.2019

Hyvin toimii

Hain Raision Bauhausista verkkokaupasta tilaamani tuotteet, hienosti löytyi tiski josta asiointi onnistui hienosti ja tuotteet tuotiin suoraan minulle ja nopeasti

Hannu T.

17.05.2019

Raision levyleikkaamo

Erittäin ystävällinen ja nopea palvelu, saimme leikkaukset odottaessa, vaikka työjonoa tuntui olevan. Suurkiitokset Iirolle levyleikkaamoon hyvästä palvelusta, sait meistä tyytyväiset asiakkaat.

Piia s.

17.05.2019

Asiakaspalvelu

Sain puhelimitse sekä myymälässä hyvää opastusta.

Anja A.

17.05.2019

Yhteydenpito

Sain viestiini heti vastauksen, mutta itse ostotapahtuma ei heti onnistunut, koska siinä oli epäselvyyttä.

BAUHAUS verkkokauppa

18.05.2019

Hei Anja! Ikävä kuulla, ettei ostotapahtuma ollut täysin sujuva. Toivottavasti olet kaikesta huolimatta tyytyväinen tilauksesi sisältöön. Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

Kari I.

17.05.2019

Palvelut

Olen erittäin tyytyväinen kaiken toimivuuteen ja asiakaspalveluun. T. Kari

Henrik M.

17.05.2019

Asiakaspalaute

Tein tavallisesti verkkokauppa tilauksen ja unohdin listätä kierrepaalun. Soitin asiakaspalveluun jossa vastattiin nopesti. Ja sain tehdä uuden tilauksen ja toimitukset veloituksitta. Kiitos. Hyvin toimii.

Kati L.

17.05.2019

Hyvä

Vastaus tuli nopeasti ja annettiin yhteystiedot oikeaan paikkaan.

Olavi H.

17.05.2019

Ostos suoraan Tammiston myymälästä

Tein alustavan tiedustelun verkkokaupasta ja en taida siitä päästä eroon.Tämä on jo kolmas tai neljäs tiedustelu ja mielipide.Nyt saa riittää -kaikki toimi kaupassa hyvin,mutta asiakastieto tietysti tutkimukset kaikissa liikkeissä vievät onnistuneen kaupan miellyttävyyden

BAUHAUS verkkokauppa

18.05.2019

Hei Olavi! Ikävä kuulla, että palveluarvosteluistamme on ollut sinulle harmia. Nämä voi jättää huomioimatta mikäli asia on sinun osaltasi käsitelty ja tuote on toimiva. Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

Jukka Y.

17.05.2019

Sekaannusta oli tilauksessa. En tiedä

Sekaannusta oli tilauksessa. En tiedä oliko postin vika vai kenen ?

BAUHAUS verkkokauppa

18.05.2019

Hei Jukka! Pahoittelut järjestelmäteknisen virheen aiheuttamasta harmista. Toivottavasti tilaamasi tuote on mieleinen. Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

anne k. Vahvistettu asiakas

16.05.2019

Työkalusalkku

Tuote tuli nopeasti kotiovelle saakka ja vastasi tuotekuvausta.

Angelina B. Vahvistettu asiakas

16.05.2019

Hyvää ja nopea

Tilasin torstai iltana kello 21 ja maanantaina oli jo paneelit toimitettu vaikka pohjois-pohjanmaa kyseessä. Hyvää kauppa. Suosittelen.

Jari M. Vahvistettu asiakas

16.05.2019

Helppous

Etsimäni tuote löytyi nooeasti ja helposti.

Jouko M. Vahvistettu asiakas

16.05.2019

Kotiin kuljetuksen saapumisaika vois kyllä

Kotiin kuljetuksen saapumisaika vois kyllä hieman täsmentää.Ei kaikki voi odottaa koko päivää kun saapumis aika ilmoitetaan 8.00-16.00 väliin.

BAUHAUS verkkokauppa

17.05.2019

Hei! Kiitos palautteestasi. Ikävä kyllä emme voi täsmentää tarkkaa toimitusaikaa kotiinkuljetuksille, sillä kuljetusyhtiömme kuljettajat toimittavat saman päivän aikana lukuisia eri toimituksia eri asiakkaille, ja heidän on vaikea antaa sellaista aikataulua päivän kuljetuksista, jota he voisivat varmasti noudattaa. Otamme kuitenkin ehdotuksesi huomioon ja toivon, että voimme jatkossa palvella sinua entistä paremmin myös tämän asian tiimoilta. Ystävällisin terveisin, Elisa / Asiakaspalvelu

Ismo K.

16.05.2019

työskentely taso Corda 3M

Hyvä palvelu ja toimitus suhteellisen nopea , laite on hyvä .

Ari H. Vahvistettu asiakas

15.05.2019

Ovi ostos

Toimii hyvin

Mirja T. Vahvistettu asiakas

15.05.2019

Palvelutaso

Todella ystävällinen palvelu sekä nettikaupan yhteydessä (jouduimme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun) että tavarannoudossa.

Matti E. Vahvistettu asiakas

15.05.2019

Tuotteen luovutus jouhevammaksi

Bauhausin verkkokauppa on muuten oikein hyvä, mutta tuotteen haku myymälästä on kankeaa :(

Christel B. Vahvistettu asiakas

15.05.2019

Turha

Kun paketti oli noudettu tuli vielä 2 turhaa muistutusta spostiin, muuten kaikki sujui mallikkaasti.

Katja M. Vahvistettu asiakas

15.05.2019

Nopea tilauksen käsittely

Nopea tilauksen käsittely

Arja M.

15.05.2019

Aitaelementit

Nopeasti tulivat, kahdessa päivässä, ja juuri sellaiset kuin pitikin😊

Jukka H.

15.05.2019

Chat kysely

Kysymykseeni vastattiin nopeasti ja sain ne tiedot jotka halusin.

Tuula H.

15.05.2019

Loistopalvelua Raision Bauhausissa

Noin 5 vuotta vanhan talon remontointia, n 60 % kaikista tarvikkeista Raisiosta. Pettämätön asiantuntemus, ystävällisyys ja halu opastaa ja etsiä ratkaisuja. Suurkiitokset Raision henkilökunnalle!

BAUHAUS verkkokauppa

16.05.2019

Hei Tuula! Lämmin kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että olemme voineet olla sinulle avuksi. Välitin palautteesi myös Raision tavarataloomme, jotta kiitoksesi tavoittaa varmasti myös sinua palvelleen henkilökuntamme. Ystävällisin terveisin, Milla / Asiakaspalvelu

Simon R.

15.05.2019

Asiallinen palvelu

Hyvä ja nopea toimitus

Sofia

15.05.2019

Hyvää palvelua

Palvelu oli asiallista ja sain sen tiedon mitä hainkin.

Suikkari J.

15.05.2019

Grilli

Toimituksen kanssa ongelmia (viivettä ja huonoa kommunikaatiota) mutta johtui kuriirista. Bauhaus auttoi kyselemällä kuljetuksen perään.

BAUHAUS verkkokauppa

16.05.2019

Hei! Harmillista, että toimituksen kanssa on ollut ongelmia. Kuljetusyhtiö kuitenkin edustaa aina myös meitä, joten kiitos paljon palautteestanne. Mukava kuulla, että asiakaspalvelijamme ovat osanneet auttaa kuljetuksen selvittämisessä. Ystävällisin terveisin, Janni / Asiakaspalvelu

Anna-Leena H.

15.05.2019

Aika heiveröinen kasvihuone!

Kennolevyt muovia, heppoisia! Ei mitenkään helppo kasaus, vaikka ammattilainen apuna. Jos olisin tiennyt että oli niin heppoinen, en olisi tilannut. Meillä on niin tuulisella paikalla, että saas nähä miten pysyy kuosissaan. Kokoamisohjeet voisivat olla paljon selkeämmät.

BAUHAUS verkkokauppa

16.05.2019

Hei! Kiitos sinulle palautteestasi. Ikävää kuulla, että tuote ei ole vastannut odotuksiasi. Kuulisimme mielellämme mistä tuotteesta tässä on kyse, niin voisimme päivittää tuotesivuja sinuakin enemmän palveleviksi. Ystävällisin terveisin, Pia / Asiakaspalvelu

Veikko K.

15.05.2019

Tein reklamaation verkkokaupan sähköpostiin, mutta

Tein reklamaation verkkokaupan sähköpostiin, mutta asia olisi kuulunut myymälän puolelle. Asiakaspalvelija tämän osasi kertoa, mutta ei pystynyt välittämään viestiäni eteenpäin vaan antoi linkin yhteystietoihin, josta sitten uudestaan lähetin saman viestin eteenpäin.

BAUHAUS verkkokauppa

15.05.2019

Hei! Harmillista kuulla, että palvelulupauksemme ei ole onnistunut kohdallasi. Tavaratalot hoitavat niihin kohdistuvat reklamaatiot itsenäisesti, emmekä ikävä kyllä voi ottaa niihin kantaa verkkokaupan puolelta. Kiitos kuitenkin paljon palautteestasi - se on meille ensiarvoisen tärkeää palvelumme kehittämiseksi tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Helmi / Asiakaspalvelu

harriet s.

15.05.2019

asiakaspalvelussa kehotettiin ostamaan verkkokaupasta jossa

asiakaspalvelussa kehotettiin ostamaan verkkokaupasta jossa tuotetta ei ollut. Asiakaspalvelusta ei ollut mitään hyötyä

BAUHAUS verkkokauppa

16.05.2019

Hei! Ikävä kuulla, että asiakaspalvelumme ei ole osannut auttaa teitä. Mielellämme kuulisimme tapauksesta lisää, koska pyrimme aina kehittämään palveluitamme. Olettehan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta voimme selvittää asiaa. Ystävällisin terveisin, Janni / Asiakaspalvelu

Teemu N. Vahvistettu asiakas

14.05.2019

Hyvä kokonaisuus pienin puuttein

Hyvä ja toimiva kokonaisuus.

Juha R. Vahvistettu asiakas

14.05.2019

Kiukaan osto

Muuten ok. Kiukaan varaus vähän tökki valitsemaani myymälään.

Ari H. Vahvistettu asiakas

14.05.2019

Helppo

Oli helppoa. Kiitos

Taru O.

14.05.2019

Takuu korjaus

Asiakaspalvelu vastasi nopeasti, ja oli asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, asiakaspalvelijamme oli Nana :)

Eva O.

14.05.2019

Hyvä palvelu!

Tilaaminen sujuu mallikkaasti. Samoin toimitukset. Asiakaspalvelu oli myös kiitettävää.

Tuomas-Akseli H.

14.05.2019

Suosittelen

Suosittelen. Toimitus pelasi hyvin.

Mikko

14.05.2019

4

4

Hanna E.

14.05.2019

asiakaspalvelu

Taso on kovin vaihteleva, olen kohdannut myyjiä, joita ei vois vähemmän kiinnostaa, välillä täydellisen. Keskipäivällä ei kannata tulla, ovatko kaikki samanaikaisesti tauolla??

BAUHAUS verkkokauppa

14.05.2019

Hei! Kiitos palautteesta! Harmillista, että olette kohdanneet vaihtelevaa palvelua. Kuulisimme mielellämme lisää kokemuksistanne palveluidemme kehittämiseksi. Olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme tarkempia tietoja varten. Ystävällisin terveisin, Janni / Asiakaspalvelu

Terhi V.

14.05.2019

Tilausvahvistus ei tullut säällisessä ajassa

Verkkokauppa rakenteeltaan ja tuotteiden esittelytiedot ovat oikein hyviä ja ostosten teko oli miellyttävää. Suuresta ostoksestani en saanut kuitenkaan tilausvahvistusta ennen kuin olin yhteydessä asiakaspalveluun useamman päivän kuluttua. Epämiellyttävä pelkotila siitä, oliko tilaus edes mennyt perille vaikka rahat olivat tililtäni lähteneet.

BAUHAUS verkkokauppa

14.05.2019

Hei! Järjestelmässämme olleen virheen takia kaikki tilausvahvistukset eivät tosiaan lähteneet tilauksesi aikaan. Mukavaa kuulla, että sait kuitenkin tilauksen tehtyä onnistuneesti. Pahoitteluni omasta puolestani tilausvahvistuksen puutteesta. Ystävällisin terveisin, Visa / Asiakaspalvelu

Kari M. Vahvistettu asiakas

13.05.2019

Toimii hyvin!

Toimii hyvin!

Tuulia O.

13.05.2019

Toimitus ja reklamaation käsittely

Tilasin väliovia Bauhausin kautta, joista yksi osoittautui vialliseksi. Sain reklamaatiooni viivytyksettä vastauksen ja uusi ovi lähetettiin suoraan tehtaalta. Tehtaalta toimitettu korvaava ovi oli ilmeisesti vaurioitunut kuljetuspakkauksessa. Pistin sähköpostia Bauhausille, ja sain tähänkin viivytyksettä vastauksen. Kolmas tehtaalta lähetty ovi oli ok. Bauhaus asiakaspalvelu oli nopea, antoi tilannetietoa ja pyysi myös itse kuittauksen, että varmasti olen saanut virheettömän oven perille. Bauhaus varmisti loppuunasti hyvän asiakaskokemuksen.

BAUHAUS verkkokauppa

13.05.2019

Hei Tuulia! Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen asiakaspalveluumme tuotteen toistuvista virheistä huolimatta. Toivottavasti näemme sinut jatkossakin Bauhausin asiakkaana! Ystävällisin terveisin, Nita / Asiakaspalvelu

Markus H.

13.05.2019

Nopeaa asiakaspalvelua

Tilauksen toimituksen suhteen oli epävarmuutta, saapuuko tilaus kuljetusliikkeen toimesta viidessä päivässä. Hyvää ja nopeaa asiakaspalvelua Bauhausin suunnilta, että tuote saatiin viidessä päivässä kotiovelle ja että pyyntöihin ja toiveisiin vastattiin. Hyvää palvelua, kiitos.

Marja M.

13.05.2019

hyvä puhelinpalvelu kuljetukseen liittyen

hyvä puhelinpalvelu kuljetukseen liittyen

Hanna P.

13.05.2019

Verkkokauppaostos

Asiakaspalvelu oli hyvää, vaikkakin tilaus viivästyi viikonlopun nettikaupan ongelmien vuoksi

Pentti U.

13.05.2019

Ihan okei.

Ihan okei.

jyrki t.

13.05.2019

Tyly vastaus yrittäjäasiakkaalle!

Tyly vastaus yrittäjäasiakkaalle!

BAUHAUS verkkokauppa

13.05.2019

Hei! Ikävä kuulla, että olet kokenut asiakaspalvelumme vastauksen tiedusteluusi tylynä. Huomasin, että olit verkkosivujemme viestilaatikon kautta tiedustellut tarjousta tuotteesta ja asiakaspalvelumme oli palannut sinulle sähköpostitse tiedusteluusi. Lähtökohtaisesti kaikki hintamme ovat yhtä edullisia kaikille asiakkaillemme, emmekä tämän vuoksi tee pääsääntöisesti tarjouksia tuotteidemme hinnoista. Paikan päällä tavarataloissamme on toki toiminnassa yritysmyyntipalvelu, jossa yritykselle voi luoda halutessaan tilin ja kerryttää bonuksia ostoksistaan. Yritystiliä voi hyödyntää ainoastaan paikan päällä tavaratalossa tehtävissä ostoksissa. Yritysmyynnistä voit halutessasi lukea lisää [täältä](https://www.bauhaus.fi/topmenu/palvelut/yritysmyynti.html). Otathan yhteyttä, jos voimme olla sinulle vielä jotenkin asiassa avuksi. Ystävällisin terveisin, Miia / Asiakaspalvelu

Hans R.

13.05.2019

Vapaa asiakaspalvelija

Turun myymälässä jaksoi yrittää palvella ”juoksusta napattuna” vaikka grillituotepinojen takana piilossa jonossa olevia asiakasryhmiä siellä täällä. Paljon nopeammin ja sutjakkaammin menisi jos asiakas (esim. minä) tietäisi että asiakaspalvelija ei ole vapaa vaan antaisi rauhassa hoitaa asiakas/ryhmä kerrallaan eikä aina olisi meitä jarruttajia. Toimisikohan kiireaikoina rinnassa pieni halpa led-laite joka napinpainalluksella näyttäisi Vapaa tai Varattu? Auttaisi asiakasta ja asiakaspalvelijaa. Tulipa mieleen.

BAUHAUS verkkokauppa

14.05.2019

Hei! Kiitos kommentista ja ideasta! Mukava kuulla, että saitte palvelua kiireestä huolimatta. Tavarataloissamme on kaikilla osastoilla oma info-piste, jossa voi odottaa vapaata myyjää. Ystävällisin terveisin, Janni / Asiakaspalvelu

1
2
3
4
5

5933+ Tyytyväistä asiakasta!

7509 arvostelua