Lataa

Yritysmyynti

Yrittäjä, keskitä ostoksesi – saat rahanarvoisia etuja!

Yritysasiakkaanamme saat 10 % jälkihyvitteen kaikista ostoksistasi 5.000 euron ostorajan ylittyessä 12 kuukauden seurantajakson aikana. Saat siis 500 euroa tai jopa enemmänkin suoraan tilillesi seurantajakson jälkeen – mitä enemmän ostat, sitä suuremman bonuksen saat!

Jos et ole vielä yritysasiakkaamme, hae korttia tavarataloistamme! Saat yritysasiakaskortin heti mukaasi ja voit alkaa kerryttämään bonustasi vaikka heti. Kortin hankkiminen ja omistaminen on maksutonta eli sinulle ei synny vuosi-, tili- tai luottorajamaksuja. Huom. Yritysmyyntikortti kerryttää bonusta vain tavarataloistamme tehdyistä ostoista (ei voi hyödyntää verkkokauppaostoksissa). Lisätietoja yritysasiakkuudestamme tavarataloista:

Yritysasiakkaamme, mikäli sinulla on kysyttävää asiakastiliisi tai laskujen maksuun liittyen, voit lähettää sähköpostiviestin osoitteeseen laskutus@bauhaus.fi.

Jos sinulla on kysyttävää laskujen sisällöstä ole yhteydessä myymäläämme, jossa olet ostoksesi tehnyt. Huomaathan, että yritysmyyntikortti käy vain tavarataloistamme tehtyihin ostoihin.

Voit nopeuttaa BAUHAUS yritysmyynnissä asiointia täyttämällä tilinavaushakemuksen jo valmiiksi.

Esitäytetyn tilinavaushakemuksen voi toimittaa:

  • Myymälämme yritysmyyntiin yrityksen nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön toimesta.
  • Tai lähettää täytetyn ja allekirjoitetun lomakkeen liitteineen Turvaposti.fi -sähköpostipalvelun kautta ja noutaa YRMY-asiakastiliin liitettävät asiakaskortit myymälästä kolmannesta arkipäivästä lähtien. Myymälämme pääinfo opastaa, mistä kortit ovat noudettavissa.

Huomioithan, että hakemuksen käsittelyn voimme aloittaa vasta, kun kaikki sopimuksen allekirjoitusosion mukaiset tarvittavat liitteet ovat käytössämme. Kun tilinavaus on tehty, tilille voi tehdä ostoja kaikissa myymälöissämme. Osto-oikeus ei kata verkkokauppaostoksia.  

Lisätietoa verkkokaupan maksutavoista löydät täältä: Ostaminen ja maksaminen | bauhaus.fi

Ajankohtaiset tilinavaushakemukset sopimusehtoineen voit ladata tästä:


Verkkokaupan yrityslasku

BAUHAUS-verkkokauppa tarjoaa yritysasiakkailleen uutena maksutapana kätevän yrityslaskun.

Erinomaisesti myös taloyhtiöille sopiva maksutapa toimii automaattisesti, eli ostajan tiedot tarkistetaan ja luottoarvio tehdään reaaliaikaisesti, eikä yrityslaskulla maksaminen vaadi ennakkorekisteröitymistä kauppaan. Ostava organisaatio voi valita haluamansa laskutustavan – verkkolaskun, sähköpostilaskun tai paperilaskun – ja se saa ostokselleen 14 päivää maksuaikaa. Lue lisää maksutavoistamme  tästä .

Valitse tavaratalo Jatka ostoksia
Espoo Valitse Valittu
Rusthollarinkatu 6 02270 Espoo 020 6300 830 Ma - Pe 8:00 - 20:00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.espoo@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Lahti Valitse Valittu
Simolanmutka 5 15680 Lahti 020 6300 850 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.lahti@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Oulu Valitse Valittu
Kaakkurinkulma 2 90410 Oulu 020 6300 840 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.oulu@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Tampere Valitse Valittu
Palmrothintie 4 33950 Pirkkala 020 6300 820 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.tampere@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Turku Valitse Valittu
Kuloistentie 1 21280 Raisio 020 6300 810 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.turku@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Vantaa Valitse Valittu
Tammiston kauppatie 19 01510 Vantaa 020 6300 800 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.vantaa@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja