Usein kysyttyä
Yleistä
Mikä on BAUHAUS?
Verkkokauppa ja tilaaminen
Miten teen tilauksen verkkokaupassa?
Tuote on loppunut BAUHAUS verkkokaupasta tai tuotetta ei ole tarvitsemaani määrää. Voinko saada ilmoituksen kun tuotetta on jälleen saatavilla tai tarvitsemani määrä on saapunut verkkokaupan varastoon?
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse tai sähköpostitse BAUHAUS verkkokaupan asiakaspalvelun kautta?
Millä maksutavoilla voin maksaa BAUHAUS-verkkokaupassa?
Onko maksaminen turvallista BAUHAUS-verkkokaupassa?
Miten voin muuttaa tai peruuttaa BAUHAUS-verkkokaupassa tekemäni tilauksen?
Perutun tilauksen rahojenpalautus
Voinko tilata BAUHAUS verkkokaupasta tuotteita laskulla tai maksaa ostokseni erissä?
Mistä tiedän koska laskulla on eräpäivä?
Pitääkö minun rekisteröityä ja luoda asiakastili ennen tilaamista BAUHAUS-verkkokaupasta?
Mistä tietää menikö tilaus läpi?
Miten voin palauttaa tai reklamoida tuotteen?
Tilauksen toimitus ja noutaminen
Millä toimitustavalla BAUHAUS verkkokaupasta tilaamani tuotteet toimitetaan?
Voinko sopia kotiinkuljetukselle sopivan toimituspäivän etukäteen?
Kuinka pitkä toimitusaika BAUHAUS verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on?
Kuinka pitkä toimitusaika BAUHAUS verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on?
Miten voin seurata tilaukseni toimitusta?
Kuinka paljon toimituskulut ovat?
Voinko noutaa BAUHAUS verkkokaupasta tilaamani tuotteen lähimmästä BAUHAUS tavaratalosta?
Olen tilaamassa ainoastaan tavaratalosta noudettavissa olevaa tuotetta, mutta en pysty noutamaan tilausta.
Mitkä ovat BAUHAUSin toimitusehdot?
Tuotteet ja palvelut
Onko BAUHAUS verkkokaupassa ja tavarataloissa sama tuotevalikoima?
Onko tuotteella sama hinta BAUHAUS verkkokaupassa ja tavarataloissa?
Haluamani tuote on loppu, milloin sitä tulee lisää?
Onko tuotteiden tavaratalojen välinen siirto mahdollista?
Tarjoatteko asennuspalveluita teiltä ostetuille tuotteille?
Voiko teiltä vuokrata laitteita tai välineitä remonttiin tai asennukseen?
BAUHAUS tavarataloissa asioiminen
Mistä löydän tavaratalojen yhteystiedot?
Mitä maksutapoja BAUHAUS-tavarataloissa on?
Voinko ostaa BAUHAUS-tavarataloissa tuotteita laskulle tai saada maksuaikaa ostokselleni?
Leikkaatteko puutavaraa tai levyjä tavarataloissa?
Tarjoatteko tavaratalossa tehdyille ostoksille kotiinkuljetusta?
Voinko vuokrata tavaratalosta peräkärryn?
Siirrättekö tuotteita tavaratalojen välillä?
Palautukset, takuut ja reklamaatio
Voinko palauttaa tuotteen?
Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Miten voin palauttaa myymälästä ostetun tuotteen?
Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen?
Voinko palauttaa BAUHAUS-verkkokaupasta tilattuja tuotteita BAUHAUS-tavarataloon?
Onko tuotteilla takuuta?
Olet velvollinen tarkistamaan lähetyksen ulkoisesti heti vastaanottohetkellä. Mikäli kotiinkuljetettavan lähetyksen kuljetuspakkauksessa on ulkoisesti havaittavissa vaurioita, on tavaranvastaanottajan tehtävä siitä merkintä rahdinkuljettajan skanneriin heti vastaanottokuittauksen yhteydessä. Jos havaitset muilla toimitustavoilla toimitetuista lähetyksissä ulkoisia vaurioita, ota viipymättä otettava yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun.
Jos tuotteessa on kuljetusvaurio niin siitä tulee reklamoida välittömästi, eikä sitä saa asentaa. HUOM! Säilytäthän myös pakkausmateriaalit (ellet ole saanut asiakaspalvulta erillistä lupaa hävittää), koska etäkaupassa emme voi todentaa vaurioita ilman kuvia.
Asennettu tuote on hyväksytty tuote ja hyväksytään silloin sellaisenaan käyttöön.
Miten voin tehdä tuotteesta reklamaation?
Jotta asian käsittely olisi mahdollisimman nopeaa ja sinulle vaivattominta, pyydämme toimittamaan kirjallisen reklamaation yhteydessä seuraavat tiedot asiakaspalveluumme joko chatissa tai sähköpostitse:
• Tilausnumero ja tilaajan nimi
• Tiedot tuotteesta, jota reklamaatio koskee (EAN-koodi tai 8-numeroinen tuotenumero esim. tilausvahvistuksesta)
• Mikäli tuotteessa on ulkoisesti havaittava virhe tai tuote on väärä; tarkka kuvaus virheestä, virheellisten tuotteiden määrästä ja kuvat sekä tuotteesta että toimituspakkauksesta
• Mikäli kyseessä on mahdollinen kuljetusvaurio; huomioithan että toimituspakkauksen voi hävittää vain sopimalla siitä ensin asiakaspalvelumme kanssa, vaikka siinä ei olisi ulkoisen vaurion merkkejä
Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät tältä sivulta.