Lataa
  1. 1/3 Tilausnumerosi
  2. 2/3 Miten voimme auttaa?
  3. 3/3 Mitä tapahtuu seuraavaksi?

1. Tilausnumerosi

Aloita kirjoittamalla tilauksessa käytetty sähköposti ja tilausnumero.

2. Miten voimme auttaa?

Valitse haluatko tehdä palautuksen vai ilmoittaa virheellisestä tuotteesta tai toimituksesta.

 

Jos tuotetta ei ole mahdollista palauttaa noutopistetoimituksena, ilmoita meille toiveesi
noutoajasta vähintään kolmen (3) arkipäivän päähän palautuksen ilmoittamisesta.

 

Kerro meille nämä tiedot, jos kyseessä on virheellinen toimitus tai reklamaatio:

Väärän, puutteellisen tai puuttuvan tuotteen nimi ja EAN-koodi

Tarkka kuvaus virheestä tuotteessa tai kuvaus puuttuvasta osasta

Virheellisten/väärien/puuttuvien tuotteiden tai osien määrä

Lähetä meille nämä kuvat, jos kyseessä on virheellinen toimitus tai reklamaatio:

Kuva koko tuotteesta ja niiden lukumäärästä sekä mahdollisesta vauriosta

Tarkempi kuva vauriosta

Kuva sähkölaitteen tyyppikilvestä tai sarjanumerosta

Kuva väärän tuotteen EAN-koodista

Kuva toimituspakkauksesta, vaikkei siinä näkyisi vaurion merkkejä

Huomioithan, että toimituspakkauksen voi hävittää vain sopimalla siitä
ensin asiakaspalvelumme kanssa, vaikka siinä ei olisi ulkoisen vaurion merkkejä

Yhteydenoton syy


Tuotenumero
Tuotenumero

Osoitetiedot

3. Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Palautusilmoituksesi on luotu onnistuneesti.
Ilmoituksesi reklamaatiosta tai virheellisestä toimituksesta on luotu onnistuneesti.
  1. Registering

    Yhteydenotto on lähettety

    Yhteydenottosi on rekisteröity onnistuneesti ja
    palaamme pian asiaan jatkokäsittelyä varten
    sähköpostiisi.

  2. Registering

    Palautusilmoitus on rekisteröity

    Palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti ja
    toimitamme sinulle pian palautusohjeet
    sähköpostiisi.

  3. Ompaketering

    Pakkaa tuotteet saamiesi ohjeiden mukaisesti

    Asiakaspalvelun oltua sinuun yhteydessä sähköpostitse,
    pakkaa alkuperäisissä myyntipakkauksissaan olevat tuotteet
    toimituspakkauksiinsa tai suojaa ne muuten huolellisesti.

  4. Upphämtning

    Tuotteen palauttaminen vastaanottajalle BAUHAUS

     

    Palauta tuote BAUHAUSille saamiesi ohjeiden mukaisesti.
    Saat vahvistusviestin sähköpostitse vastaanotettuamme paketin.
    Kauppahinta ja kulut palautetaan viimeistään 14 päivän
    kuluttua siitä, kun tuote on todettu jälleenmyyntikelpoiseksi.
    Palautettavasta summasta vähennetään mahdolliset toimituskustannukset.

Rahojen palauttaminen ja palautuskustannukset

Verkkokaupan varastotuotteet

Virheettömän varastotuotteen palauttaminen BAUHAUS verkkokauppaan on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote on mahdollista palauttaa noutopistepakettina ja palautus tehdään verkkokaupan asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti. Kotiinkuljetettavien ja tehtaiden suoratoimitustuotteiden palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Suoraan tehtaalta toimitetut suoratoimitustuotteet

Suoraan tehtaalta toimitetut suoratoimitustuotteet palautetaan tuotteiden ja lähetyksen koosta riippumatta aina ensisijaisesti takaisin tehtaalle ja palautuskustannuksista vastaa asiakas. Palautuskustannukset eivät kaikissa tapauksissa vastaa toimituksesta maksettua rahtimaksua. Tarkemmat palautusohjeet ja tiedon palautuskustannuksista saat asiakaspalvelustamme.

Palautuksen hyvitys

Säilytä tuotteen palautuksesta saamasi kuitti, kunnes olet saanut hyvityksen palautuksesta. Kauppahinta ja kulut palautetaan asiakkaalle viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun myyjä on saanut tuotteen takaisin ja todennut sen jälleenmyyntikelpoiseksi. Mikäli kyseessä on osapalautus, toimituskuluja ei hyvitetä niiden tuotteiden osalta, joita ei palauteta. Palautettava summa hyvitetään samalle maksutavalle, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa.

Mikäli tilaus on maksettu verkkomaksuna, ilmoitathan palautusportaalin viestikentässä myös IBAN-muotoisen pankkitilinumerosi. Muilla maksutavoilla maksetut tilaukset palautetaan automaattisesti tilauksella käytetylle maksutavalle.

BAUHAUS-asiakaspalvelu

Puhelinnumero: 0206 300 890
Sähköposti: verkkokauppa@bauhaus.fi
Asiakaspalvelu avoinna: Ma-pe: 8.00-18.00
La: 8.00-19:00
Su: Suljettu
Asiakaspalvelu Chat-palvelussa: Ma-pe: 8.00-22.00
La-su 10.00-18.00

Poikkeavat aukioloajat

Valitse tavaratalo Jatka ostoksia
Espoo Valitse Valittu
Rusthollarinkatu 6 02270 Espoo 020 6300 830 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.espoo@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Lahti Valitse Valittu
Simolanmutka 5 15680 Lahti 020 6300 850 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.lahti@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Oulu Valitse Valittu
Kaakkurinkulma 2 90410 Oulu 020 6300 840 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.oulu@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Tampere Valitse Valittu
Palmrothintie 4 33950 Pirkkala 020 6300 820 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.tampere@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Turku Valitse Valittu
Kuloistentie 1 21280 Raisio 020 6300 810 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.turku@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja
Vantaa Valitse Valittu
Tammiston kauppatie 19 01510 Vantaa 020 6300 800 Ma - Pe 8.00 - 20.00
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 18.00
info.vantaa@bauhaus.fi
Ajo-ohjeet Lisätietoja